bool(false)
Infovision інтерактивний партнер «1 + 1 = 3: MY TRADE-SYNERGY SIMPLE MATH»
Кардинальна зміна бізнес-моделі, гнучкість мислення і синергія зусиль учасників ринку - такий план дій для рітейлу в умовах нової економіки. Про те, чому ритейлу варто іноді «виходити у дворик», за межі власного досвіду, ресурсів.
РІТЕЙЛ У НОВОМУ СВІТІ: ЧОГО ЧЕКАТИ І ДО ЧОГО ПРАГНУТИ? Андрій Длігач, к.е.н., Генеральний директор групи компаній Advanter Group, розповів, на що буде орієнтуватися ритейл в майбутньому. По-перше, рітейлерам необхідно скоротити кількість товарів і проектів, і звернути особливу увагу на ставлення до клієнта, залучити покупця в свій бізнес. По-друге, війна з постачальниками, надія на програми лояльності і відстрочка платежу - це минуле. Майбутнє - за новим мисленням, пошуком нестандартних рішень і технологіями.
У 2017-2018 рр. бізнес буде базуватися на інноваційних рішеннях, довірі та відкритості. Тому ритейлерам необхідно починати управляти не продажами, а відносинами. Саме розуміння необхідності змін - сьогодні важлива умова для того, щоб почати змінюватися. У цьому впевнений Борис Старинський, Керуючий партнер ГК «ІНТАЛЄВ», Експерт ТОС і нових технологій. На даний момент серед основних технологічних трендів рітейлу можна виділити: швидкий і доступний інтернет, хмарні технології, соціальні мережі, Big DATA, Internet of Things, роботи, штучний інтелект, 3D-принтери, віртуальна і доповнена реальність. Пр грамотному використанні ці ресурси дозволять ритейлу вийти на новий рівень.
Однак необхідність змінюватися пов'язана з таким фактором, як ментальні обмеження. Для подолання цих обмежень, Експерт радить проводити політику відкритості і чітко розуміти: компанія може досягти високих результатів, відійшовши від застарілої парадигми. Для того, щоб ефективно вибудовувати процеси як всередині компанії, так і взаємодіючи з партнером, роздрібним гравцям необхідно вибрати правильну стратегію. Своїм експертною думкою про еволюцію стратегій для рітейлу поділився Олександр СТЕПАНОВ, Експерт професійної аналітики та інформаційних систем в ритейлі. Сьогодні необхідно вміти домовитися з партнерами, обговорювати з ними всі питання відкрито, не думати стереотипно. Правильний, послідовний аналіз Big Data дає можливість ритейлеру зрозуміти основні переваги клієнтів і зрозуміти, в якому напрямку йому необхідно рухатися.