Logo
Меню Меню
Меню
  • Розміщення реклами DOOH
  • Рекламна мережа
  • Рекламний формат
  • Переваги
  • Рекламні кампанії
  • Ексклюзивне розміщення реклами
  • Брендування рекламної конструкції
  • Рекламодавці та партнери
  • Новини
  • КонтактиМи завжди на зв’язку з Вами!
UA
  • Мова: UA
    • UA UA
    • RU RU
    • EN EN

ВВЕДІТЬ СВОЇ ДАНІ

І МИ ЗВ'ЯЖЕМОСЯ З ВАМИ

ВВЕДІТЬ СВОЇ ДАНІ

І ОТРИМАЙТЕ ПРЕЗЕНТАЦІЮ

					bool(false)
					

    ВВЕДІТЬ СВОЇ ДАНІ

    І МИ ЗВ'ЯЖЕМОСЯ З ВАМИ

    ВВЕДІТЬ СВОЇ ДАНІ

    І МИ ЗВ'ЯЖЕМОСЯ З ВАМИ

    25
    лют
    2016

    Компанія Infovision Експерт в області інтерактивного Digital POS на щорічному проекті «МІЙ МАГАЗИН: 2016. ПЛАН 360 °»

    Роман ІВАНЮК, Керівник відділу розробки та впровадження проектів Infovision, розповів Редакцією MTG про те, чому рітейлерам варто замислитися над впровадженням інтерактивної реклами в магазині. У сучасній роздрібній торгівлі інтеграція digital-технологій в офлайн-канали дозволяє запропонувати покупцеві новий рівень сервісу та більш високу якість сприйняття інформації на рівні магазину.

    News image

    Саме тому сьогодні ритейлери прагнуть відійти від стандартних рекламних носіїв на користь інтерактивних рішень. За словами Романа Іванюка, суть інтерактивної реклами полягає в тому, що вона не просто впливає на споживача, а взаємодіє з ним. За допомогою інтерактивних сенсорних екранів можливо передати інформацію більш детально, ніж використовуючи традиційні технології друку на папері. «Інтерактивна відео=реклама залучає споживача в гру, де він займає не позицію спостерігача, а активного учасника рекламного процесу. Покупець може подивитися на рекламований продукт з певного кута, дати йому власну оцінку », - розповідає Експерт.

    News image

    Infovision спеціалізується на інноваційних рекламних носіях і програмному забезпеченні для їх роботи. Компанія об'єднує команду висококваліфікованих фахівців, які готові вирішити завдання будь-якої складності в сфері виробництва інтерактивного Digital POS обладнання. Компанія пропонує реалізацію «під ключ» цифрових медіа-систем та інтерактивних інформаційних систем, спрямованих на привернення уваги покупців до товарів і послуг бренду. Інформаційно-рекламний носій від Infovision розважає відвідувачів інтерактивними іграми і стимулює продажі, а також виступає ефективним інструментом для проведення промо-акцій. Інтерактивне обладнання дозволяє отримати зворотній зв'язок від користувача, статистику його інтересів, контакти для наповнення клієнтської бази. Більш того, використання таких рекламних носіїв дає реальну економію на друку паперових брошур та каталогів. Роман ІВАНЮК зазначає, що, використовуючи дані про продажі, аналітична система Infovision завжди зможе запропонувати відвідувачам магазину або торгового центру потрібний товар або послугу.

    News image
    22
    жов
    2019

    Programmatic DOOH

    10
    вер
    2019

    Future Lab – одна з найбільших конференцій в Україні, присвячених маркетингу, комунікаціям та медіа.

    12
    чер
    2019

    Наша мережа збільшилася на 8 торгових центрів

    ВСІ НОВИНИ
  • ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ

  • НОВИНИ

  • 22
    жов
    2019

    Programmatic DOOH

    10
    вер
    2019

    Future Lab – одна з найбільших конференцій в Україні, присвячених маркетингу, комунікаціям та медіа.

    12
    чер
    2019

    Наша мережа збільшилася на 8 торгових центрів

    ВСІ НОВИНИ

    • Розміщення реклами

      +380 97 880 10 88
    • Україна, Київ

      ceo@infovision.ua
    • © Copyright 2021 Infovision